Skip to main content

Hur kan våra lokala varumärken vara med och bygga bilden av det attraktiva Skellefteå? Välkommen att mingla, lyssna och träffa intressanta människor på Marknadsföreningens lounge under BizBuz 2018.

Medverkar gör Niklas Myhr*, Ph.D. Chapman University samt representanter för de  nominerade till Årets varumärke: Peter Jonsson, ICA Kvantum, Anna Larsson, Hamncaféet Kåge samt varumärket Skellefteå representerat av Helena Renström, Skellefteå kommun och Patrik Grantås, ny marknadschef på Skellefteå Kraft.

Vi bjuder på snacks och alkoholfri förfriskning.

Tid: torsdag 18/1 kl 17.00 – 19.00
Plats: The Great Northern
Deltagande är kostnadsfritt, ingen föranmälan krävs.

* Niklas Myhr är känd som The Social Media Professor och är till vardags verksam som Assistant Professor of Marketing vid Chapman University i Kalifornien. Niklas erhöll sin Ph.D. i företagsekonomi från University of Virginia och är även Civilingenjör i Industriell Ekonomi från Linköpings Universitet. Niklas är en tvåfaldig Hans Werthénfondsstipendiat, har jobbat med internationell chefsutbildning vid IFL (Stockholm School of Economics Executive Education), har medförfattat boken Det Goda Tramset i sociala medier, är författare av den kommande boken The Social Customer Journey, är en uppskattad internationell talare och hans expertis inom sociala medier har fått uppmärksamhet i publikationer såsom BBC, The Washington Post, USA Today, CBS News, Huffington Post, SVT, TV4.